Kontakt

PL
UNIMOT Aktualności AVIA Polska wprowadza innowacyjny koncept gastronomiczny Eat&Go i zmienia design swoich stacji

AVIA Polska wprowadza innowacyjny koncept gastronomiczny Eat&Go i zmienia design swoich stacji

22.07.2020

Nowy design stacji paliw, nowoczesne wnętrza, strefa restauracyjna oraz wysokiej jakości kawa już dziś koncept gastronomiczny Eat&Go, sygnowany jakością marki AVIA, powita pierwszych klientów na nowo otwartych stacjach własnych AVIA w Poznaniu.

Grupa UNIMOT S.A. nie zwalnia prac nad rozwojem sieci AVIA i otwiera dwie kolejne stacje paliw pod tą marką. Nowe punkty zlokalizowane są w Poznaniu przy ulicach Grunwaldzkiej 104c oraz Księcia Mieszka I 40 i zarządzane będą bezpośrednio przez UNIMOT S.A.

Bardzo się cieszę z pozyskania nowych stacji w sieci AVIA w tak doskonałych lokalizacjach jak te w Poznaniu. Jestem przekonany, że nasza szwajcarska marka zyska dzięki temu nowych klientów — mówi Robert Nowek, Dyrektor Zarządzający siecią AVIA w Polsce i na Ukrainie. To dla nas bardzo ważny moment. Eat&Go to format na skalę europejską, chcemy konkurować z najlepszymi na rynku, zarówno pod względem jakości produktów i usług, jak i wyglądu naszych stacji — dodaje Nowek.

Najnowsze rozwiązania wprowadzanie na stacjach sieci AVIA to wysmakowane połączenie minimalizmu, modnej kolorystyki, trendów rynkowych oraz ergonomii nowoczesnego sklepu typu convenience: wygodna strefa relaksu z regularnymi gniazdkami i wejściami USB do ładowania telefonów, nowoczesne oświetlenie z designerskimi lampami wiszącymi, właściwe rozplanowanie dróg komunikacji oraz zmodernizowane toalety. We wnętrzach dominuje jasna kolorystyka — lekkie połączenie beżów i szarości z elementami drewna oraz przykuwającymi wzrok akcentami w najpopularniejszym w ostatnim czasie kolorze musztardowym.

W związku z dynamicznym rozwojem sieci stacji paliw AVIA oraz samej marki, odświeżenie designu stacji oraz wprowadzenie nowej marki własnej uznaliśmy za priorytet naszych działań — przyznaje Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu UNIMOT S.A. Przeprowadziliśmy szereg badań, z których wynika, że wybrany brand jest najbardziej dopasowany do oczekiwań naszych klientów. Jestem niezwykle dumna, że mogę zaprezentować dzisiaj efekty ostatnich kilkunastu miesięcy wytężonej pracy: nowoczesny koncept gastronomiczny z wyśmienitą kawą. Będzie przytulnie, świeżo, smacznie i wygodnie tak, jak oczekują konsumenci — dodaje Bobrukiewicz.

Rozwój marki własnej Eat&Go wiąże się z przeprowadzoną analizą rynku i oczekiwań klienta. Polacy piją rocznie 95 litrów kawy i coraz częściej sięgają po nią właśnie na stacjach benzynowych. W związku z tym firma wyszła naprzeciw tym oczekiwaniom i zdecydowała się na wprowadzenie wyższego poziomu smaku — zarówno jeśli chodzi o kawę, jak i estetykę samego miejsca jej spożywania.

Kawa na nowych stacjach AVIA to autorska mieszanka starannie dobranych ziaren 100 proc. Arabiki o wyjątkowo bogatym aromacie i delikatnym, przyjemnym smaku. Serwowana będzie z nowych ekspresów szwajcarskiej marki Franke. Marka własna zastąpi dotychczasowy brand obecny na stacjach. Oferta podstawowa Eat&Go obejmować będzie kawę i przekąski. W kolejnych etapach rozwoju będzie rozszerzana i dostosowywana do potrzeb klientów.

Stacje AVIA w Poznaniu z Eat&Go to pierwsza realizacja według nowych wytycznych przyjętych dla marki. Kolejne wdrożenia będą się odbywać sukcesywnie i obejmować będą rebranding nowych stacji przyłączających się do sieci oraz zmianę konceptów gastronomicznych na wytypowanych stacjach już działających.

Oprócz wprowadzenia nowego designu stacji paliw, od maja AVIA Polska realizuje strategię marketingową „Wielki plus na twojej drodze”, gdzie „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego ma nawiązywać do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej marki — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica, a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy. Kampania swoim zasięgiem obejmuje internet, media społecznościowe, radio, nośniki outdoorowe w okolicach stacji oraz komunikację BTL na stacjach, w tym nowoczesne ekrany wielkoformatowe Digital Signage. Marka opracowuje także nową kolekcję ubrań dla pracowników.

Zobacz  również

Unimot opublikował wyniki za III kwartał 2024 r.
Spotkanie z Zarządem 15 listopada 2024 r.
Grupa UNIMOT wyczarterowała gazowiec do transportu gazu LPG, wzmacniając łańcuch dostaw  w obliczu nadchodzących sankcji