UNIMOT S.A., jako spółka giełdowa, kieruje się w swojej działalności odpowiedzialnością oraz transparentnością prowadzonego biznesu. W relacjach z naszymi kontrahentami stawiamy na uczciwość, zaufanie i wiarygodność.
Działamy z należytą starannością w ramach każdej zawieranej transakcji, w związku z czym przed nawiązaniem współpracy z Państwa firmą możemy poprosić o następujące dokumenty:
- aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców (KRS lub CEIDG),
- aktualną koncesję,
- potwierdzenie rejestracji dla potrzeb VAT,
- potwierdzenie prowadzenia składu podatkowego (pozwolenie lub umowę z podmiotem trzecim na prowadzenie składu – jeżeli firma je posiada),
- sprawozdanie finansowe za ostatni rok finansowy,
- pełnomocnictwa dla osób działających w Państwa imieniu (jeżeli ich upoważnienie nie wynika z KRS / CEIDG),
- zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach (jeżeli firma je posiada),
- inne dodatkowe, dobrowolne certyfikaty lub dokumenty potwierdzające wiarygodność firmy (np. LEI, REDCert, ISCC).
W razie potrzeby i w zależności od specyfiki transakcji możemy również poprosić Państwa o uzupełniające dokumenty lub informacje. Nasze działy handlowe odpowiedzialne za daną transakcję udzielą Państwu odpowiednich informacji.