Kontakt

EN PL UK
Oparty na zrozumieniu i poszanowaniu różnic transparentny dialog jest kluczową kompetencją w zakresie zaangażowania społecznego Grupy UNIMOT. Od lat stosujemy dialog z interesariuszami nie tylko w tworzeniu programów na rzecz pracowników, lokalnych społeczności oraz środowiska, ale również w zakresie rozwoju firmy. Wierzymy, że takie podejście buduje kapitał zaufania, pozwala zdiagnozować potrzeby, kierunek zmian, ich sposób i tempo. Sprzyja również wprowadzaniu nowych rozwiązań przy pełnej akceptacji pracowników i otoczenia firmy oraz usprawnia proces zarządzania reputacją i ryzykiem wynikającym z niezrozumienia potrzeb i oczekiwań interesariuszy.

W procesie dialogu z interesariuszami Grupy, stosujemy międzynarodowe wytyczne serii AA1000, które opierają się na czterech głównych zasadach:

 

  • Włączania interesariuszy w działania firmy, 
  • Istotności – identyfikacji kwestii ważnych dla firmy i wpływających na jej interesariuszy, 
  • Odpowiadania na kwestie podnoszone przez interesariuszy, 
  • Wpływu firmy na otoczenie oraz otoczenia na działalność firmy.

 

Dialog z interesariuszami, prowadzony z wykorzystaniem różnych sposobów komunikacji, pozwala nam określić i zrozumieć wyzwania z obszarów społecznego, środowiskowego i ekonomicznego, a w efekcie przygotowywać i na bieżąco wdrażać rozwiązania rozwijające firmę i równocześnie wspierające interesariuszy.